The Lord of the Rings: Gollum s DLSS3 i raytracingem, hardwarové nároky a trailer
+ podpora i v Returnal PC a benchmarky.
Očekávaný titul z univerza Pána prstenů, The Lord of the Rings: Gollum, vyjde 25. května. Nabídne ray tracing stínů a odrazů, NVIDIA DLSS 2 i 3 pro dosažený vysokých FPS a také NVIDIA Reflex snižující latenci. Majitelé GPU GeForce GTX mohou zvýšit výkon díky NVIDIA Image Scaling (NIS), nejlepšímu prostorovému upscaleru a doostřovacímu algoritmu ve své třídě, který není závislý na konkrétní platformě. Ukázku kouzelné grafické stránky hry nabízí nový #RTXON trailer:
Níže hardwarové nároky pro jednotlivá nastavení grafiky:
Returnal vyšel v únoru pro PC s DLSS 2 a ray tracingem a sklidil kladné ohlasy. Již v základní výbavě obsahoval podporu DLSS 2 a ray tracingu.
25. dubna se Returnal dočkal aktualizace, která přidala DLSS 3 pro znásobení výkonu. Na GeForce RTX 4090 se snímková frekvence zvýšila 2,2×, což odpovídá více než 180 FPS ve 4K. Na GeForce RTX 4080 se pak snímkové frekvence přehouply přes 140 FPS. Na ostatních GPU GeForce RTX řady 40 umožňuje DLSS 3 dosáhnout alespoň 90 FPS, a to při všech nastaveních na maximum a zapnutém ray tracingu.
Díky nástrojům, pluginům a integraci do několika populárních herních enginů se nadále rozšiřuje podpora NVIDIA DLSS 2, jež je dostupné ve více než 290 hrách. Nově je možné jej využít v Monster Energy Supercross - The Official Videogame 6, Gun Jam a Stranger of Paradise Final Fantasy Origin.