DLSS 3 navýší v The Lord of the Rings: Gollum snímkovou frekvenci až téměř čtyřikrát, průchod celou hrou
+ má dle něj asi 9 hodin.
The Lord of the Rings: Gollum vzniká na motivy knih J. R. R. Tolkiena a půjde o příběhově orientovanou stealth adventuru. Za novinkou stojí společnost Daedalic Entertainment, tvůrci série Deponia a mnoha dalších kritikou uznávaných titulů. Hra bude podporovat NVIDIA DLSS 3, NVIDIA DLAA, NVIDIA Reflex a ray-tracingové stíny a odrazy.
Při rozlišení 4K se snímková frekvence v The Lord of the Rings: Gollum™ zvýší na GPU GeForce RTX 4090 až 3,5násobně a umožní dosáhnout 169 snímků za sekundu při maximálním nastavení a zapnutých všech možnostech ray tracingu. GeForce RTX 4080 dokáže dosáhnout na 123 snímků za sekundu, což představuje 3,8násobný nárůst. GeForce RTX 4070 Ti pak zaznamenává 3,9násobné zrychlení, což znamená hraní při 100 snímcích za sekundu, a majitelé GeForce RTX 4070 se mohou těšit 3,8násobné zvýšení, což v našem benchmarku znamená 79 snímků za sekundu.
Na noteboocích řady GeForce RTX 40 zvyšuje DLSS 3 při rozlišení 2560 × 1440 s maximálním nastavením a zapnutým ray tracingem výkon v průměru 2,5×. V rozlišení 1080p pomáhá DLSS 3 všem notebookovým grafickým kartám řady RTX 40 dosáhnout přes 90 FPS, přičemž vlajková GPU pro notebooky GeForce RTX 4090 nabídne až 200 FPS!
GPU GeForce RTX ve spojení s generováním snímků pomocí AI nabízí vysoké snímkové frekvence. Hráči mohou tak mohou výkon využít výkon svých GPU z rodiny RTX i jinak a pomocí NVIDIA DLAA, režimu vyhlazování hran založeného na AI, si vylepšit kvalitu obrazu. Funkce využívá stejnou technologii vyvinutou pro DLSS, hry jsou však při jejím použití vykreslovány v nativním rozlišení. V The Lord of the Rings: Gollum lze DLAA kombinovat s DLSS Frame Generation pro vybalancování kvality zobrazení a dostatečně vysoké snímkové frekvence.
Na internetu se jinak už objevil průchod celou plnou hrou v délce devíti hodin:
DLSS se neustále rozšiřuje do dalších her. Aktuálně jde o dva logické tituly: Firmament (DLSS 2) a Togges (DLSS 2).