Skip to main content

Zvažuje se prý zrušení Xbox One verze Halo Infinite

Kvůli nerozběhnutí hry a komplikacím.

Mantra Phila Spencera, kterak budou všechny hry úvodní dva roky mezigenerační a jak hodlají férově myslet na majitele předešlých generací konzole, což je jeden z hlavních rozdílů oproti PS5, možná rychle vezme za své (a tím myslíme více, než se ukázalo v červenci na xboxové first-party prezentaci, kde řada her byla cílena už jen pro Xbox Series X).

Verifikovaný uživatel na fórech ResetERA s přezdívkou Sponger, který dříve věděl správné detaily o xboxových exkluzivitách, totiž přišel s insiderskou výpovědí o stavu vývoje ve studiu 343 Industries.

Prý se tam zatím jen interně zvažuje, že odpískají Xbox One verzi odloženého Halo Infinite, protože nejsou schopni dosáhnout požadovaného výkonu na starých konzolích.

Nejstarší model Xbox One S prý nedokáže kloudně rozjet hru ani v nízkém rozlišení 900p a trpí prý (kvůli starému harddisku) vážnými potížemi s načítáním grafických podkladů, prý mnohem horšími než ty, co byly k vidění v PC demu.

Pokud by to byla pravda, potvrdilo by se, co již dlouho hlásají všichni odborníci, například kolegové z Digital Foundry - tedy že je velmi špatná či nerozumná strategie snažit se nové hry pro Xbox Series X/S zprovoznit i na sedm let starém hardwaru Xbox One, protože se bude muset nevyhnutelně sahat k různým kompromisům v designu hry, které pak negativně ovlivní i majitele nové konzole.

Dotyčný insider dále uvedl, že kvůli Xbox One verzi přemýšlejí změnit způsob, jak engine načítá podklady, vylepšit geometrii a přidat více interaktivity počítané procesorem.

Rozhodovací procesy v 343 Industries mají být jeden velký zmatek, ale všichni jsou si vědomi toho, že musejí udělat nejlepší díl Halo všech dob. Microsoft prý nevyloučil odklad hry ještě později na než ve 2021, pokud by z toho kvalita Halo Infinite těžila.

Read this next