Znovu odklad Skull and Bones, předělanou podobu neukáží dříve než ve 2021
+ omluvné vysvětlení UbiSoftu.
Anglicky se tomu říká "manage expectations", česky tedy zhruba spravovat očekávání publika, jakkoli to zní uměle. Právě to dnes učinil UbiSoft před večerním streamem Forward.
Aby lidé nebyli zklamaní, že ani tam neuvidí námořní onlinovku, sepsal blog, kde se dopředu omlouvá a vysvětluje.
Opětovné odhalení nové podoby Skull and Bones prý nemáme očekávat dříve než v roce 2021, což značí, že premiéra je ještě roky daleko.
"Jednoduše potřebujeme více času. Snili jsme o něčem velkém a takové ambice jsou přirozeně spojeny s většími výzvami. To pak vedlo k nezbytným odkladům," přiznala kreativní ředitelka Elisabeth Pellen.
V minulých měsících prý potřebovali vyřešit klíčové otázky, jak modernizovat klasické pirátské fantasy. Jak zajistit, aby byla hra více vtahující a okouzlující? Jak vytvořit zábavné a pamětihodné momenty při hraní? Z toho jasně vyplývá, že reboot hry byl kompletní (spekulovalo se o příklonu ke stylu Fortnite či F2P) a že vývoj zatím není příliš daleko.
Protože se koncept Skull and Bones změnil oproti prvotnímu odhalení ve 2018, bylo také potřeba nabrat čerstvou krev do globálního týmu. Hlavním studiem je to v Singapuru, pomáhají mu v Berlínu, Chengdu, Kyjevě, Paříži a na Filipínách. Zatím jsou prý na výsledky své práce pyšní a těší se, až ji spatříme příští rok.