Znovu o boji v Assasssins Creed Origins
Jaký je hlavní rozdíl?
Ashrafa Ismaila bude do října znát jako svého přibuzného, vyskytuje se totiž v tolika videích, že snad ani na vývoj hry nemůže mít čas. Tentokrát nám z pozice šéfa tvůrců znovu poví o bojích v Assassins Creed Origins (Alza.cz).
V předešlých dílech použili systém, že když hrdina provedl útok, spustila se bojová animace vaše i nepřátele, museli jste počkat, až se animace dokončí a pak jste mohli pokračovat. Zde to bude fungovat odlišně (kdykoli máchnete zbraní, provede se to, i když okolo vás nikdo nebude) a čerpat ze systému hitboxů. Takže klíčová má být vzdálenost od nepřátele, rychlost vaší zbraně a váš úhel vůči protivnikům. Už to tedy není jen o míře zranění, nýbrž o dalších parametrech, které si musíte hlídat. Že by taková kopie systému bojů z Dark Souls?