Známe trvanlivost Ghostwire Tokyo i nezvyklých šest grafických režimů na PS5
Vertikálnost města byla výzvou.
U her v otevřených světech se herní doba obecně měří špatně, protože každý je může hrát různým stylem. Tango Gameworks nicméně toto považují spíš za akční adventuru se sandboxovou mapou než za klasický otevřený svět.
Dohrát hlavní příběhové mise Ghostwire Tokyo by vám mělo zabrat zhruba 15 hodin. A pokud se pustíte i do vedlejších misí a jiného obsahu, očekávejte přibližně 30 až 40 hodin zábavy.
Ředitel tvůrců Kenji Kimura to řekl pro WCCFtech s důležitým dovětkem, že budete mít hodně příležitostí zejména pro vertikální průzkum Tokia.
"Chtěli jsme, aby se hráč dostal tam, kamkoli bude chtít, kde ho to něčím zaujme. Takže když se třeba nachází na křižovace Shibuya a zalíbí se mu některá budova, má možnost na ni vylézt. To ale pro nás bylo spojeno s výzvou, jak mu napovědět, kudy se má přesně do vyšších pater či na střechu dostat. Ve hře tedy je jakási nápověda, která navedena tu správnou cestu".
Koncem března vycházející konzolová exkluzivita PS5 (a pro PC) jinak bude mít nezvyklý počet šesti grafických režimů.
Quality Mode bude o zamčených 30fps, 4K a zapnutých odrazech přes raytracing, takže je vhodný pro ty toužící po kvalitě obrazu.
Kdo spíš prahne po vyšším výkonu hry, pro toho je určen Performance Mode se zamčenými 60fps, ale je to za cenu nižšího rozlišení a absence raytracingu.
High Frame-Rate Quality Mode je tím samým co Quality režim, ale bez zámku framerate, takže může kolísat někde mezi 40 až 50 fps.
High Frame-Rate Performance Mode zase umožní jít výše než 60fps, ačkoli občas může dojít k propadům v plynulosti či trhání obrazu. V tomto směru má být připraven patch v den vydání pro vylepšení situace.
Poslední dva nabízené režimy - High Frame-Rate Quality Mode With V-Sync a High Frame-Rate Performance Mode With V-Sync - jsou dobré v tom, že v nich prakticky nedochází k zasekávání obrazu. Dobrou volbou prý je ten HFR Quality s V-sync, protože poskytuje dobrý zážitek, něco jako Resident Evil Village 45fps RT mód či Performance RT režimy ve Spider-Man a Ratchet and Clank.