Změřeny časy dlouhého nahrávání Bloodborne
Záleží na lokalitě + bude patch.
Vlastní zpráva - Když v pátek vylezla zpráva o nezvykle dlouhém čekání na loadování Bloodborne, v Sony byli velice nervózní, že se z toho může vyklubat kauza podobná délce The Order: 1886. Naštěstí pro ni to část médií (včetně ostatních českých) ignorovala a včera tyto informace v recenzích přehlušily zasloužené chvalozpěvy na zbytek hry.
Doufalo se, že v den vydání by tento očividný problém mohl být vyřešen, aby běžní hráči na PS4 netrpěli, ale From Software se to nepovedlo ani s tzv. Day 1 patchem. Sdělili však Eurogameru, že to řeší:
"Vývojářský tým se momentálně zabývá dalším patchem pro Bloodborne a hledá další cesty, jak zkrátit časy nutné pro loadování hry, vedle dalších optimalizací výkonu a opravy drobných chybek."
Kolegové z Digital Foundry si na tuto oblast pečlivě posvítili a obrněni trpělivostí změřili, kolik času v současné verzi loadováním Bloodborne zabijete. Záleží totiž na té které lokalitě hry - nejméně to trvá 12 vteřin, nejdéle přes 44 vteřin.
Urychlení zhruba o třetinu lze dosáhnout instalací hry na SSD disk v PlayStation 4, z nějž se data načítají svižněji než z běžného harddisku v každé standardně vybavené konzoli. UPDATE - Technická podpora české PlayStation nás kontaktovala ohledně středečního článku o času nutného pro loadování Bloodborne. Konkrétně upozorňuje:
Harddisk ale přímo v PS4 vyměnit lze, viz oficiální návod od Sony s obrázky na sundání krytu a související reinstalaci celého systému.
Sledujte také test plynulosti, což je další oblast, kde jsou určité potíže: