Změny v grafických režimech World of Warcraft
+ nové přemosťující příběhové questy.
Přestože datadisk Battle for Azeroth (Alza.cz) vyleze až za šestadvacet dnů, Blizzard nelení a dlouho v předstihu připravuje World of Warcraft na jeho příchod.
Hráči si s tímto updatem mohou od 24. července zahrát nové "přemosťující" příběhové questy, které vyústí v destrukci dvou hlavních měst Teldrassil a Lordaeron, abyste lépe chápali větší konflikt v novém datadisku. Změní se i boje kvůli úpravě kouzel a schopností vaší postavy.
Mezi výčtem změn v dnešním přípravném patchi pro základní hru trochu zapadlo pár novinek o grafických režimech.
Předně, tato onlinovka už nebude podporovat DirectX 9 API, namísto toho do ní tvůrci přidali DirectX 12, takže si budete moci vybrat mezi DX11 a DX12.
Horší je, že zatím ve WoW patrně nejsou žádné exkluzivní DX12 vlastnosti či efekty. A že ten DX12 mód je v tuto chvíli dostupný jen na kartách AMD, zatímco na Nvidii se ho dočasně nedoporučuje zapínat, protože to hodně zhorší výkon.
Blizzard také ze hry vyhodil tzv. fullscreen exkluzivní mód, který předtím uměla, nyní už zbývá na výběr pouze mezi Windowed a Fullscreen Windowed režimem.
Upraveno bylo i to, jak si nastavíte kvalitu grafiku - namísto původních nízkých, středních a vysokých detailů je teď ve hře posuvník od 1 do 10.
Kdo používá rozlišení 21:9, toho potěší, že je podporováno ve filmečcích - více o tom zde.