Změna na postu šéfredaktora časopisu Score
Dokázal prodat více kusů než o polovinu lacinější Level.
Vlastní zpráva - Mikoláš Tuček dnes odpoledne v otevřeném dopisu partnerům oficiálně oznámil odchod z pozice šéfredaktora Score, kde ho odteď vystřídá dlouholetý redaktor časopisu Jan Vrobel.
Když "Tukan" tuhle štaci už poněkolikáté vzal po loňském odchodu Lukáše Bašty, aby v nouzi vypomohl vydavatelství Omega, předem avizoval, že to bude jen dočasně, ale nakonec tam vydržel déle, než sám předpokládal (jen přes zimu).
"Kozinovo do roka a do dne platí i v herním průmyslu a po krásných 12 měsících (ve skutečnosti 11, ale pak by mi vypadl Kozina, že jo) už je opravdu čas, aby Score dělala mladší krev. Nekoná se revoluce, tým zůstává pohromadě a já jsem moc rád, že můžeme vypustit mladé vlčáky! Pokud jste nyní bouchli šampaňský, musím vás zklamat :) Ze Score ani z toho našeho milého herního byznysu nemizím a třeba otázku plných her budu mít stále na starosti," uvedl na vysvětlenou. Vedle TV pořadu spolupracuje např. s EA na propagačních videích FIFA.
Podle tvrzení Tučka se posledního čísla Score pod jeho vedením prodalo "hodně přes 10 tisíc kusů", což prý má být ověřitelné v brzkém auditu.
V předešlých měsících letošního roku se prodejnost Score pohybovala okolo 9-10 tisíc kusů. Byla tedy vyšší než u konkurenčního Levelu, který přitom stojí jen poloviční částku oproti Score za 200 Kč, které tak měsíc co měsíc generuje mnohem vyšší tržby. Všeobecně se oblíbenost Score zdůvodňuje jeho cílením na nižší věkovou skupinu, hravějšími rubrikami s více texty naplněného časopisu a zejména pravidelným přikládáním okolo pěti plných her na DVD (například nedávno kombo Splinter Cell Double Agent, KOTOR 2, Silent Storm Complete a Vampire Tale).