Skip to main content

Změny v xboxovém Torchlight

Akční RPG bude jako nové.

Microsoft na veletrhu CES oznámil, že vydá xboxovou verzi akčního RPG Torchlight. Jeho vývojáři z Runic dnes po poledni potvrdili, že půjde o konzolovou exkluzivitu a majitelé PlayStation 3 tedy bohužel ostrouhají.

"Microsoft bude u téhle hry fungovat jako vydavatel. Popravdě řečeno, když si vezmu, kolik práce se musí do realizace konzolového portu vložit, jsem skoro rád, že neusilujeme o vydání na obou konzolových platformách zároveň," napsal na oficiálních fórech šéf Runicu, Travis Baldtree.

Konzolová verze s sebou přinese spoustu zásadních změn: všemi útoky na blízko se vaše postavička bude posouvat trochu dopředu, takže autoři museli kompletně překopat animace. Místo cílených útoků na nepřátele vám hra červeným světlem sama znázorní, když se váš primární cíl ocitne v dosahu - při útoku na blízko nicméně způsobíte poškození všem nepřátelům ve své bezprostřední blízkosti.

Samotné souboje mají působit akčněji a bude v ních víc prostoru po manévrování, prý trochu na způsob Dark Alliance nebo Champions of Norrath. Ovládání počítá i s možnstí, že se hráč bude chtít pohybovat pomaleji, a změn doznají i některé skilly. Například když budete chtít vykouzlit Nether Impa, jednoduše použijete dané kouzlo a potvora sama ožije, budou-li ve vaší blízkosti nějaké kostry (a la Diablo II).

Samotný interface hry by měl být kompletně překopaný, zásadní změny čeká také výtvarné pojetí hry a navigační systém. Dále zmizí celý systém sekundárních zbraní, lahvičky a svitky se budou automaticky doplňovat do vašeho opasku a některé funkce jako auto-mapping sem vývojáři přenesou už z Torchlight 2.

Torchlight pro Xbox Live Arcade bude mít 200 MB a vyjde 16. února 2011.

Read this next