Zelda zabere půlku kapacity konzole
Někdo to nedomyslel.
Poté, co v tomhle směru konzervativní Apple uznal, že 16 GB je zatraceně málo a dodává raději iPhone 7 s nejmenší kapacitou 32 GB, se s podobnou kritikou potýká Nintendo. Rozdíl mezi nimi je ovšem v tom, že hry či aplikace pro iOS mají obvykle řádově stovky megabajtů, kdežto ty pro Switch mají minimálně gigabajty či spíš desítky gigabajtů.
To bude problém právě hned u vlajkového titulu The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Ten bude mít 13,4 GB na Switch (13 GB na Wii U), uvádí japonská oficiální homepage.
Čili když má Switch jen 32 GB interní paměti, něco si navíc pro sebe ukousne systém, jedna hra vám tak zabere přibližně polovinu kapacity, což je dost nešťastné.
Pokud jste ochotni připlatit, můžete dát 20 liber (cca 700 Kč) za 64 GB SDXC rozšiřující kartu nebo dvojnásobek za 128 GB, případně 256 GB za už dost šílené dva a půl tisíce korun nad rámec ceny konzole.
Na druhou stranu, mluví se o tom, že fyzické hry na Switch se údajně nemusejí nikam instalovat, což by mohla být paradoxně nová výhoda krabicovek oproti digitálkám, na rok 2017 trochu nečekaná.
Co se týče Wii U verze, ta bude mít ale povinnou instalaci, kdy potřebujete minimálně 3 GB prostoru buď na paměti konzole či úložném USB zařízení (klasický flashové USB sticky prý použít nepůjde).