Skip to main content

Mirrors Edge 2 údajně v persistentním online prostředí s ostatními hráči

Podle zdroje ale až v roce 2016.

Poměrně neznámý server RocketChainsaw, který má ovšem velmi důvěryhodné zdroje a stojí za leaky několika informací, které se nakonec ukázaly jako pravdivé, měl údajně možnost vidět něco z Mirror's Edge 2 a bavit se s lidmi, kteří na hře pracují a přinesl spoustu zajímavých informací.

Podle něj by hra měla vyjít jak na Xbox One a PlayStation 4, tak i na PC a Mac, ale DICE, kteří na hře pracují, předpokládají jako rok vydání až 2016. Autor leaku tvrdí, že když viděl záběry z velmi raného fáze vývoje, je zřejmé, že to, co bylo vidět v oficiálním traileru, není žádný render, ale skutečně záběry z hraní.

Mirror's Edge 2 by mělo mít zcela otevřený svět s obrovskou volností pohybu a také online komponentami. RocketChainsaw je přirovnává k Journey - abyste si hru lépe užili, musíte být online. Kromě toho bude ale hra obsahovat i klasické online módy jako kooperaci, hru hráči proti hráčům a časové úkoly.

Do hry přibude více nepřátel, ale Faith stále nebude mít žádnou zbraň. Všechny souboje bude muset řešit bojem na blízko nebo využíváním prostředí. Hodně se počítá s fyzickou, takže na protivníky můžete věci shazovat, skopnout je z římsy a podobně. Souboje jsou také kompletně přepracované a důležité je, aby si udržely rychlost a plynulost pohybu Faith. Při soubojích bude využívat běhání po stěnách, salta, ale i různá komba. Zpomalování času, které je vidět například v traileru, se bude spouštět samo v případě, že udělá Faith něco hodně efektního.

Ačkoli ale DICE přepracovalo bojový systém, prý o Mirror's Edge 2 uvažují spíše jako o závodní hře - parkour vaší postavy bude hlavní zbraní a hlavní náplní hry, souboje jsou pouze takový nezbytný bonus. Zatímco v jedničce byl parkour přerušován souboji, ve dvojce by měly být souboje vlastně součástí vašeho pohybu.

Trailer na Mirror's Edge 2

Read this next