Zbylé čtyři MP mapy z Battlefieldu 3
Představení dvou městských a dvou u moře.
V návaznosti na páteční odhalení první poloviny multiplayerových levelů z Battlefieldu 3 jsme se od EA dočkali toho samého k těm zbylým pěti z plné verze. Protože Caspian Border důvěrně znáte z bety a videí, vynecháme ho:
GRAND BAZAAR
Bitva o centrum Teheránu pokračuje druhým týdnem. Rusové a Američané se střetávají v tomto starobylém městě. "Věděli jsme, že chceme udělat něco velmi městského v centru Teheránu. V rámci fikce se zde dostáváte dva týdny poté, co vypukly boje, takže úzké uličky a malá prostranství nesou v době, kdy se do hry dostáváte, známky již značného poškození. Grand Bazaar je klasická zrcadlová mapa, kde obě strany mají k dispozici podobné přímé a vedlejší přístupové trasy a možnosti překonání vyvýšených míst, odkud lze získat lepší výhled. Je to mapa stavěná na boj z velmi krátké vzdálenosti a ideální zbraní je zde brokovnice," říká designér z DICE.
SEINE CROSSING
Americká invaze do Rusy okupované Paříže je v plném proudu. Oblast v 7. okrsku slouží jako bojiště. Na mapě Seine Crossing jsou dvě části Paříže rozděleny napůl řekou Seinou. Je na ní také několik širokých silnic, po kterých mohou projíždět patrolující vozidla, zatímco pěchota může postupovat úzkými uličkami a po schodištích do druhých a třetích poschodí budov, která představují z taktického hlediska výhodné pozice. Ovšem jen do doby, než nepřítel odpálí fasádu. Cílové stanice M-COM v módu Rush jsou umístěny v budově banky, což je nejrozsáhlejší vnitřní prostor této mapy, kde jsou síly útočníka nuceny pozměnit taktiku.
NOSHAHR CANALS
Mariňáci zahajují útok na důležitý průplav u přístavu Noshar. Ten je strategicky umístěn a umožňuje plavidlům s velkým ponorem vyložit důležitý náklad. "Když jsme začali dělat Noshahr Canals, chtěli jsme dát do kontrastu městské, venkovské a průmyslové prostředí. Takže jsme tuto mapu začali dělat jako průmyslový přístav s kombinací hraní za pěchotu, pozemními vozidly a čluny. Útočníci v Rushi začnou na letadlové lodi a můžou se dostat k pobřeží s obojživelnými vozidly, čluny a vrtulníky. Všechny základny na mapě mají průmyslový styl, ale každá jiný, třeba vlakové nádraží, suchý dok nebo letiště. V porovnání s většímy vozidlovými mapami ve hře, tahle umožňuje komornější pěchotní boje."
KHARG ISLAND
Ostrov Kharg je největší íránský exportní terminál. Premisou této mapy je, že pokud Američané dokáží získat kontrolu nad ostrovem, zatrhnou tím přístup k íránským ropným zásobám. Kharg Island je druhou mapou se čluny. Tématicky představuje útok na ostrov Kharg v Perském zálivu, průmyslový ostrov nedaleko Íránského pobřeží. Mapa je, s větší vzdáleností mezi vlajkami, trochu více zaměřená na vozidla. V Rushi hra začíná na pobřeží s dobře opevněnou pláží a musíte prorazit skrz a vytvořit cestu pro další útok na ostrov, který se ještě více otevře později ve hře.