Zbrusu nový interface Elder Scrolls V
Co všechno nabídne nové menu?
Game Informer pokračuje v odhalování RPGčka Elder Scrolls V: Skyrim. Poslední z tematických článků se do detailu zaobírá systémem herních menu, kde se autoři volně inspirovali iTunes od Applu.
"Říkali jsme si, jak by to asi vypadalo, kdyby Apple udělal fantasy hru," vysvětluje Todd Howard. "Výhodou jejich systému je, že umí zpracovat velký objem dat a zorganizovat ho tak, abyste jím rychle prolétli."
Výsledkem bude zbrusu nový interface, který otevřete tlačítkem B na ovladači. Místo abyste se jako v Oblivionu vrátili na tu stránku menu, kterou jste měli nalistovanou naposledy, tentokrát uvidíte menu ve tvaru kompasu se čtyřmi různými možnostmi - inventář, magie, kamera a astrologie.
V inventáři si budete moci detailně prohlédnout všechny své zbraně a brnění, přibližovat si je nebo si jimi volně otáčet o 360 stupňů. Pokud si mezi předměty nalistujete kořínky a květiny posbírané ke kouzlení, uvidíte je prý skoro v mikroskopickém detailu.
Pod kolonkou magie se skrývá seznam všech magických předmětů, které jste nasbírali, plus informace o jejich možných kombinacích. Jak už autoři prozradili dříve, Skyrim obsáhne na pětaosmdesát různých kouzel, které navíc půjde vzájemně kombinovat.
Kamerou se v menu myslí oddálení perspektivy tak, abyste před sebou měli topografický přehled celého Skyrimu. Tady si budete moci přiblížit na vrcholky hor, údolí i zasněžené tundry a lépe si třeba naplánovat cestu do konkrétní lokace.
A konečně když v menu zmáčknete tlačítko nahoru, vaše postava se podívá na oblohu, kde se okamžitě objeví nebuly zloděje, válečníka a kouzelníka. V každé z nich pak uvidíte šest různých konstelací podle toho, jak jste se rozhodli provázat svoje skilly a kudy se ubírá další vývoj vaší postavy. Více o nových menu čtěte zde.
Elder Scrolls V: Skyrim vyjde 11. listopadu 2011.