Kinect Star Wars se závody kluzáků
Odezva má být oproti E3 o něco zlepšená.
V připravované Star Wars hře pro Kinect, originálně pojmenované Kinect Star Wars, si budete moci kromě máchání světelným mečem vyzkoušet i závody kluzáků, známých z první Epizody Hvězdných Válek s podtitulem Skrytá Hrozba.
Ve hře se bude jednat o samostatný a plnohodnotný mód. Ovládání pak bude podobné, jako u jiných závodních her pro Kinect. Ruce míří na televizi a vy se nakláníte do stran, čímž zatáčíte. Když dáte ruce k tělu, zabrzdíte, když ruce “vymrštíte” na televizi, prudce zrychlíte. Samotný pohyb vpřed je automatický, nemusíte tedy například dávat jednu nohu dopředu, jako tomu bylo v Burnout: Paradise demu.
Závody kluzáků budete moci stejně jako Jedi mód hrát i ve dvou hráčích. Na pohled rozlehlým pouštím prostředím Tatooine vás bude při závodech provázet typická závodní čára, která se bude standardně zbarvovat od zelené, přes žlutou, až po červenou barvu, podle toho, jak se jí budete držet a jak rychle pojedete do zatáček.
Při závodech samotných se nebudete muset starat jen o své soupeře, ale budete občas pod palbou pouštních lidí, nebo vám na kluzák naskáčou pouštní krysy a vy je budete muset rychle setřást.
Kinect Star Wars pak bude obsahovat ještě další dva zatím tajné módy, ale ani jeden z nich nemá být prý příliš tradiční.
Tvůrci si také vzali k srdci kritiku z E3, kdy si hráči a novináři stěžovali především na velkou latenci. Současná verze, která stále není finální, se údajně znatelně lépe ovládá a hra reaguje rychleji, než na dřívějších prezentacích.
Reportér Kotaku také zjisitl, že podle vývojářů je prý problém také v tom, že si lidi zvykli, že jim na Wii projde jen náznak pohybu, který Wii zaregistruje a ve hře provede plnohodnotný pohyb. To u Kinectu ale nejde, tam se musí máchat rukama naplno a hrám mohou ony malé náznaky činit potíže.