Zatím skromné cíle pro konzolové Kingdom Come
Už se pracuje na převodu z PC.
Nejen alfou na PC se momentálně zabývají v pražském studiu Warhorse. Koncem loňského roku přišlo na řadu rozchození rozpracované hry na nových konzolích, pro které má toto autentické historické RPG časem též vyjít.
"Pro začátek máme pro vývoj konzolovek skromné cíle, které pak můžeme zvýšit," řekl PR manažer tvůrců Jiří Rýdl pro GamingBolt.
Nejprve se tedy snaží mít na PS4/X1 funkční Kingdom Come: Deliverance v rozlišení 900p a 30 snímcích za vteřinu. Když se to povede, mohou posunout laťku o úroveň výš a cílit na 1080p a 30fps nebo více.
V prosinci Dan Vávra prozradil, že po třech týdnech prací dosáhli na Xbox One chodu hry v 17 snímcích za vteřinu, což tehdy považoval za úspěch.
Warhorse si jinak pochvalují, jak je vývoj pro Xbox One celkově mnohem snazší než na X360, i díky použití licencovaného CryEngine, který jim v mnoha ohledech usnadňuje život. Mohou se tak soustředit na samotnou hru a ne jak překonávat různé technické překážky.