Zaseknutou zbraň v Deathloop poznáte přes DualSense
+ podpora i v Lord of the Rings: Golumn.
Květnová konzolová exkluzivita od Arkane samozřejmě nemůže mezi tituly, které podporují PS5 ovladač DualSense.
Tvůrci z Arkane na PS Blogu oznámili, že střelba z každé zbraně bude působit jinak. Prý ve svých rukou pocítíte i to, když se puška zasekne při nabíjení apod.
Vylepšená zpětná odezva ovladače u konzole vám také dá najevo, když se budete v Deathloop drápat po střechách nebo když budete se svou postavou sjíždět měkké nánosy sněhové pokrývky.
Krom toho z repráčku DualSense uslyšíte Juliannu, což je parťačka hlavního hrdiny Coleho.
Jonas Husges ze studia Daedalic Entertainment zase v Oficiálním PlayStation Magazínu pohovořil o tom, kterak využijí DualSense příští rok ve hře The Lord of the Rings: Gollum.
"Zpětná odezva a adaptivní triggery budou emulovat obtíže hrdiny během hraní. Golumovy akce budou více hmatatelné, když mu dojde stamina, takže pocítíte, kterak jeho tělo nezvládá některé fyzické činnosti."
Tato stealth akce dle Pána Prstenů jinak využije na obou nových konzolích raytracing i rychlý SSD disk, takže dojde k okamžitému restartu nějaké pasáže, například po špatně odhadnutém skoku či po vražedném setkání s hlídačem rasy Orků.