Zásadní reboot Anthem potvrzen od Bioware
+ odklon od sezón s obsahem.
To, co vypátralo Kotaku v listopadu, bylo dnes oficiálně potvrzeno přímo od BioWare.
Anthem není pohřbeno, jak by mohly napovídat ty vánoční dekorace v únoru, nýbrž zažije kompletní reboot. Ten překope řadu základních vlastností, aby z toho vylezla jakási verze 2.0.
"Naslouchali jsme vaší zpětné vazbě ohledně více odměňujícího lootu, lepšího dlouhodobého systému vývoje postav či více naplňujícího závěrečného obsahu. To vyžaduje redesign celé hry od úplných základů, aby naplno využila svůj potenciál, což není možné vměstnat jen do aktualizací či rozšíření," objasnil šéf studia Casey Hudson.
Cílem prý je, aby hra více motivovala k hraní a nabídla lepší zážitky, při zachování stávajícího létání postav a zasazení do fantasy/sci-fi světa. Na druhý pokud to BioWare chtějí udělat už správně, včetně testování a zaměření se v první řadě na hratelnost.
Na zásadních změnách Anthem hodlají pracovat příští měsíce, po kdy zastaví pravidelné sezóny obsahu, aby vývojáře nezdržovaly a ti se mohli soustředit jen na řádný reboot hry. Přesto má zůstat v mezidobí živá, například recyklací dřívějších událostí, slibuje blog.
Otázkou je, jestli to není dost těžký úkol, když ze studia BioWare Austin v uplynulém roce odešla spousta schopných lidí. Přesto má Anthem 2.0 solidní šanci jít ve stopách jiných onlinovek (živých služeb), jejichž restarty dopadly úspěchem.
A co by si mnozí fanoušci přáli nejvíce? Třeba opravdový otevřený svět včetně města (asi oříšek kvůli paměťovým nárokům), zrušení stropu pro létání či aspoň možnost vyletět až pod mraky, zrušení časového limitu pro létání mimo boje či pestřejší prostředí umožňující lepší průzkum.