Zaostřeno na boje z Returnal
Nové info, sestřih a obrázky.
Bude to o upgradovatelných zbraních, riskantních zvýhodněních a nástrojích z úplně jiného světa.
Sony dnes na oficiálním PS Blogu přiblížila boje z březnové PlayStation 5 exkluzivity Returnal.
A to jak novými detaily, tak dvouminutovým sestřihem z hraní a obrázky.
Tato sci-fi third-person akce od studia Housemarque připomíná sérii Lost Planet, jen samozřejmě není na sněhu. Má jít o kombinaci frenetického střílení s bohatým prozkoumáváním prostředí a přesuny po procedurálně generovaném Atropos.
"Navrhli jsme hru tak, aby šlo o výzvu, která vás odmění a bude co nejvíce pestrá. Když přinutí, abyste to zkusili ještě jednou, budeme spokojeni," říká kreativní ředitel Harry Krueger.
Hrdinka bude disponovat arzenálem a zařízeními, které tam najde, zatímco jiné si vyrobí nebo si je přinesla s sebou. Každá z deseti zbraní bude mít alternativní režim střelby, který je náhodně vybrán z pestré palety nabízených, počínaje elektrickými impulsy a konče Tendrilpodem. Že to bude znát z vibrací DualSense ovladače, asi není nutné dodávat.
Smrt tady nebude pro Selene únikem. Když zemře, pošle ji to na začátek časové smyčky, těsně před havárií na planetě. Většina schopností a předmětů bude ztracena, ale některé ji zůstanou. To se týká třeba Cthonos, cizácké výbavy, která náhodně vygeneruje určitý předmět na začátek každého cyklu. Také bude sledovat váš výkon a odmění vás okamžitě využitelnou věcí.