Skip to main content

Zaměřeno na pamětihodné mise Dishonored 2

Nový deníček.

Kudy se vydáte splnit svůj úkol? Otevřete si okno, abyste prokouzli dovnitř, nebo půjdete zadním vchodem? Případně raději přes střechu? Slavný designér Harvey Smith v novém deníčku představuje nejen různé herní styly Dishonored 2 (Alza.cz), jejichž výběr záleží jen na vás.

Watch on YouTube

Ve hře mají být jak klasické mise podobné těm z jedničky, kde se nachází vysoce střežená budova s vlastními pravidly, kde se ukrývá vysoko postavený cíl. Vedle toho se můžete těšit i na mise v pamětihodných lokalitách, kterými se budete pohybovat za pomoci svých speciálních schopností.

Třeba takový level, v němž můžete přetáčet dopředu a zpět v čase. Půjde tak dynamicky přeskakovat mezi dvěma různými obdobími - buď v současnosti, kdy je dům v troskách, nebo před třemi lety, kdy se v něm konal speciální večer s bohatou výzdobou se svíčkami, hudbou, výzdobou a strážemi. Pro vývojáře prý bylo velkou výzvou vytvořit levely, kde máte naprostou svobodu pohybu, ale zároveň aby byly zábavné.

V Dishonored 2 narazíte i na misi, kam v náhodných intervalech přichází bouřka, tedy něco jako v pouštní mapě Battlefield 1. Punc speciality bude mít i level Clockwork Mansion, kde přepínači můžete měnit konfiguraci každé místnosti. Vlastně tak změníte stěny i stropy, něco jako taková Rubikova kostka. Otevřete si tím nejen nové průchody, ale také zamknete nepřátele za zdmi.

Do paměti se má vrýt i level v královské konzervatoři, což je muzuem s vypreparovanými zvířtay, kde si uděláte představu o někdejší Viktoriánské filozofii směrem k přírodě. Tvůrci závěrem říkají, že nacpali hru tolika věcmi, co lze dělat, i tolika volbami, že by chtěli, aby hráči měli pocit, že možnosti jsou naprosto neomezené. I když někdy nemusí jít o otevřený svět, máte se prý cítit, jako by tomu tak bylo. Dishonored 2 vyjde v půlce listopadu pro PC, PS4 a X1.

Read this next