Zaměstnanec Microsoftu vyzradil poněkud divná čísla o uživatelích Xbox Game Pass
+ konec promo akce a cena rodinné verze na Zélandu.
Okolo předplacené herní služby se toho poslední dobou stalo docela dost. Nejenže byla ukončena dlouhodobá promo akce, kdy jste ji mohli mít coby nováček vyloženě jen za pár korun na úvodní měsíc.
Hodně se také řešila spuštěná rodinná podoba Xbox Game Pass, která je už k mání pro hráče na Novém Zélandu, kde stojí 40 novozélandských dolarů, tedy v přepočtu 25 těch amerických. V jiných regionech zatím není k dispozici, až časem.
Nyní Mark Skwarski, produktový manažer skupiny Xbox a zaměstnanec Microsoftu ze Seattlu nahodil na svůj osobní LinkedIN nová aktualizovaná čísla o počtu uživatelů služby.
Chlubí se tam, že i s jeho přispěním Xbox Game Pass vzrostl počet uživatelů z pouhých 5 milionu na více než 25 milionu. To zařídilo zvýšení tržeb na více než dvě miliardy dolarů během čtyř let.
Patnáctinásobný měsíční nárůst aktivních uživatelů prý nastal na 26 trzích světa. Počet uživatelů služby na PC se prý zpětinásobil na současných 15 milionu. To zní dost podivně, když by pak PC verze Game Passu měla více než ta hlavní xboxová, jen s 10 miliony do těch celkových 25 milionu?
Skwarski dále ve svém CV na sociální síti připomněl, že se podepsaly partnerství s Paramount, Disney, HBO, Netflix, F1 a BTS. Nebo probíhající expanzi do regionu jihovýchodní Asie.