Zaměstnanci UbiSoftu vypověděli, proč houfně ruší a odkládá hry
Kde je tedy zakopán pes?
Je to zhruba týden, co vyvolal rozruch UbiSoft s řadou zrušených her a změnou politiky.
Nyní pětice jeho zaměstnanců pod podmínkou anonymity vypověděla pro Insider-Gaming, v čem je vlastně zakopán pes a proč se to vše děje.
Oficiálně prezentovaným důvodem od managmentu má být to, že nefunguje hybridní model práce, kdy jsou lidé částečně v kanceláři a částečně doma. To, co bylo nuceně adoptováno během koronavirové pandemie, se ukázalo jako značný problém. Od příštího roku prý bude možnost home-office totálně zrušena a všichni budou muset docházet na pracoviště.
Reálnou příčinou událostí okolo UbiSoftu však má být něco jiného - při interním testování a ohlasech se zjistilo, že hry, které firma chystá, "nemají být tím, co si hráči přejí".
Například v jeden moment se zde mělo rodit více než šest Battle Royale titulů, jak velely trendy, ale teď to vypadá, že většina z nich byla odpískána.
U jiných her, které čistky přežily, zase potřebují více času na vyladění, například u Skull and Bones.
"Není to tak, že bychom měli nedostatek her, naopak jich je spousta. Jen jejich tvorba trvá velmi dlouho. Třeba jedna hra coby živá služba se chystá od roku 2019 a má momentálně cílovým datem pro vydání až 2025 či 2026. Jiné hry, co ještě též nebyly ohlášeny, už dnes rovnou míří na 2027.