Skip to main content

Záklínač 2 bude mít obtížnost "insane"

Když umřete, musíte začít znovu. Úplně.

V RPG hře Zaklínač 2 bude také obtížnost s názvem "insane", tedy šílená. A bude… Inu, skutečně šílená. Pokud totiž ve hře zemřete, budete muset začít pěkně od začátku. A tím nemyslíme od začátku posledního checkpointu. Od začátku celé hry.

"Hru můžete ukládat, ale když zemřete, tyhle uložené pozice přestanou fungovat," vysvětlil hlavní designér Mateusz Kanik Eurogameru.

"Plánujeme, že ve hře by se mohlo objevit nějaké kouzlo vzkříšení, třeba na svitku. Mohlo by přijít ve formě stažitelného přídavku, to ještě uvidíme."

V očekávané RPG hře budou čtyři úrovně obtížnosti: lehká, střední, těžká a šílená.

Na easy mohou hráči při soubojích jen zběsile mačkat tlačítka a nějak to vyjde. Na šílenou obtížnost už budete muset trošku přemýšlet.

Šílená obtížnost se bude snažit napodobit jednu z nejtěžších her poslední doby - exkluzivní RPG Demon's Souls na PS3, kterou vývojáři v CD Projektu otevřeně obdivují. Nebudou ani možné oblíbené "speed runy", tedy rychlé proběhnutí hrou, protože už nebude tak jednoduché se vyhýbat nepřátelům jako v jedničce.

"Vyhnout se nepřátelům nebude tak jednoduché, protože jsme jim dali speciální schopnost, díky které mohou Zaklínače dohonit," vysvětlil Mateusz Kanik. "Nemrtví se dokážou třeba zahrabat pod zem a vyhrabat u Zaklínače a čapnout ho."

Pokud jste sběratelé achievementů, za dokončení hry na insane obtížnost samozřejmě nějaký bude.

CD Projekt také potvrdil, že bude možné importovat savy z jedničky Zaklínače do dvojky podobně jako v Mass Effect, o čemž se už mluvilo před nějakou dobou. Nebudete sice importovat svou postavu, ale svá rozhodnutí a skutky z první hry. "Také budete mít možnost importovat pár předmětů z vašeho inventáře. Ale opravdu jen některé. Například ne peníze. Ale nějaké brnění a zbraně ano."

Read this next