Zákaznická podpora Steamu obdrží 75 tisíc žádostí denně
Nové statistiky.
Abyste si udělali představu, co všechno musí zvládnout Valve a že to není nic lehkého, spustili novou stránku se statistikou.
Točí se kolem jejich zákaznické podpory Steamu, která dle grafu odvádí báječné výkony a postupně se zlepšuje. Nejvíce se na ni hráči obrací dle očekávání kvůli vrácení peněz, což tvoří drtivou většinu žádostí.
Průměrně obdrží přibližně 75 tisíc žádostí denně, z nichž 90 procent je vyřízeno v řádu pár hodin. Nejpalčivějším problémem jsou požadavky týkající se bezpečnosti, tzn. asi ukradené účty atd., z nichž je 98 procent vyřešeno do jednoho dne.
Samozřejmě, krátký čas na vyřízení hned automaticky neznamená, že byl zákazník spokojen, přesto by si z Valve mohli mnozí vzít příklad.