Skip to main content

Zájem o The Last of Us 2 boří hranice, ale na jednu jinou hru nemá

+ další fotky z prezentace.

Včerejší znovu-odhalení The Last of Us 2 bylo učebnicovým příkladem, kterak po dlouhém mediálním blackoutu správně a chytře oživit zájem o daný titul. Vábení týdny předem, nečekaně dlouhý sestřih, který toho ukázal dost pestrého a navnadil, přesto nebyl spoilerem.

Za necelých úvodních 24 hodin od publikování nasbíral na YouTube téměř 3 miliony zhlédnutí. Je tedy na dobré cestě, aby se přiblížil debutovému odhalení této hry, které má 14 milionů zhlédnutí a je tím 8. nejpopulárnějším na PlayStation kanálu YT (ostatními v žebříčku jsou jen samé staré hry). Ten také mimochodem díky tomuto videu aktuálně překonal hranici 9 milionů odběratelů (třikrát více než má oficiální xboxový kanál na YT).

Pro srovnání, abyste si představili, jak The Last of Us 2 momentálně frčí a proč se okamžitě stalo jedničkou v trendech na YouTube - ve stejné době debutující příběhový trailer o kampani Call of Duty: Modern Warfare má zatím méně než polovinu diváků, a to přitom jde o jednu z největších sérií herního průmyslu za poslední generace. Oproti tomu titul od Naughty Dog je teprve druhým dílem něčeho, navíc ani není multiplatformní.

Je pouze jediná hra, na jejíž čísla The Last of Us 2 dosud k jeho smůle nedosáhlo a která byla letos ve srovnatelných metrikách populárnější: ano, jde o Cyberpunk 2077 od CD Projektu Red s Keanu Reevsem, momentálně na 11 milionech zhlédnutích (E3 filmeček).

Watch on YouTube

Každopádně je zřejmé, že příští zima a jaro budou jednoznačně patřit těmto dvěma zásadním hrám. Až teprve dlouho po nich, s velkým odstupem, budou následovat zbylé věci jako Final Fantasy 7 Remake, Dying Light 2, Watch Dogs Legion apod. pro rozloučení se se současnou generací konzolí.

Závěrem ještě přihazujeme pár oficiálních fotek od Naughty Dog z včerejší prezentace na předměstí Los Angeles:

¨

Read this next