Za rozpuštění Pandemic může Kalifornie
Stesky EA, že je tam tuze draho!
V EA se nedávno znovu vyjádřili ke kauze rozpuštění dobře známého Pandemic studia a k dříve naznačeným ekonomickým důvodům tohoto kroku. Hlavní díl viny prý nese samotný stát, kde Pandemici působili, tedy Kalifornie. Kvalita her s tím neměla (kupodivu) tolik co dělat.
Uvedené vyjádření má přitom na triku samotný boss EA - John Riccitiello, který zmínil, že Kalifornie je hodně nákladné místo pro zaměstnávání herních vývojářů. Dokonce 2x až 3x dražší, než je tomu v jiných regionech. Jako příklad uvedl Kanadu a Velkou Británii, či východní Evropu a Čínu, kde už to ale asi tolik nepřekvapí.
Riccitiello dává vinu vysokým daním v Kalifornii, postihujícím zábavní průmysl, zatímco takový Montreal může naopak těžit z daňových úlev. K tomu všemu sídlili Pandemici hned vedle dalšího studia - EA LA, přičemž obě byly pouze ze 2/3 obsazené, jelikož práci zadávali subdodavatelům v jiných regionech. Celý článek si můžete přečíst na serveru Kotaku.