Za překročení cíle Kingdom Come hraní za ženu, reportáž z České televize
Warhorse konečně zveřejnili, jak naloží s vyšší částkou.
Protože Warhorse ani ve snu nenapadlo, že by mohli peníze vybrat tak bleskově, neměli připraveny dodatečné cíle na Kickstarteru při překročení požadované částky. V noci na dnešek to konečně napravili, když zveřejnili, co do hry přidají při vybrání více vybraných peněz. A také upřesnili, že těch 300 tisíc liber (10 milionů korun) je pouze desetina celkových nákladů na hru, co do ní vloží investor, jinými slovy, celé Kingdom Come bude stát až 100 milionů korun.
Za 400 tisíc liber, na kterých už teď kampaň je, opatří hru živou středověkou hudbou od české kapely, přesně notu po notě dle dobových zpěvníků. Za 500 tisíc liber nechají natočit hudební doprovod pro cutscény symfonickým orchestrem.
Nejlákavěji zní odměna za dosažení mety 600 tisíc liber (20 milonů korun, tzn. dvojnásobek základu): hraní za ženskou postavu, konkrétně za tu, která kováře zachrání, v sérii vedlejších questů. Mají být o její statečnosti, chytrosti a kradmém postupu. Zajímavé by to mohlo být i vzhledem k tomu, že v rozhraní pro změnu oblečení jde (zatím) postavy svléknout až úplně do naha (ve studiu pracuje i několik vývojářek). Hlavní příběh ale za libovolné pohlaví hrát nepůjde, neboť je již navržen pro muže.
V případě vyhoupnutí se částky až na 700 tisíc liber, slibují tvůrci lepší motion-capture, které je prý jednou z nejdražších částí vývoje. Mohli by tak použít nejkvalitnější technologie, co jsou nyní dostupné na trhu a nezaznamenávají jen pohyby těla, ale zároveň také pohyby tváře a hlasy. Díky tomu by se prý přirozené dialogy měly přiblížit Ryse.
Úspěch na Kickstarteru také zařídil, že se Kingdom Come aktuálně dostalo do Česká televize, která včera večer odvysílala krátkou reportáž v pořadu Ekonomika ČT24. Začíná ve 20. minutě na tomto linku a obsahuje asi vůbec první pohyblivé záběry z kanceláří studia Warhorse s povídáním Dana Vávry o asi všem dobře známých věcech. Nemůže chybět klasická osvěta o tržbách GTA 5 oproti filmům.
Příjemné je potom slyšet z televize slova pedagoga Jaroslava Švelcha z FSV UK, kterak jsou hry asi největším kulturním exportem České republiky, přestože je stát nijak nepodporuje, na rozdíl od jiných zemí. Nebo Pavla Baráka, předsedy sdružení České hry, kterak jsme světovou velmocí ve výrobě věrných simulací, čímž se myslí třeba Euro Truck Simulator nebo Arma.
Včera večer byly Danem Vávrou popsány zlomové okamžiky, které hru dělily od zrušení - více o ní v exkluzivním preview.