Za oponu vývoje české hry Vigor
Deníčky o postavách a prostředí.
Jaké to je vytvářet postavy pro herní světy a co se při tom designérům honí hlavou? Jak vzniká prostředí, do kterého je zasazen děj nebo čím jsou tvořeny nejrůznější objekty? České herní studio Bohemia Interactive poodhaluje odpovědi na tyto otázky ve dvou nových videích zachycujících proces tvorby nedávno oznámeného multiplayerového titulu Vigor.
Novinka je online multiplayerovou střílečkou z pohledu třetí osoby, do níž se bude moci zapojit 8 až 16 hráčů. Práce na ní probíhají v brněnských kancelářích studia exkluzivně pro platformu Xbox One a pohánět ji bude Unreal Engine 4.
Vzhledem k zasazení hry do Skandinávie 90. let v alternativní postapokalyptické historické lince není nouze o zajímavé záběry. Videa zachycují např. práci v terénu při sbírání podkladů pro věrohodné textury, ale také péči o nejjemnější detaily postav a předmětů, které pomáhají dotvářet herní svět jako funkční celek s jedinečnou atmosférou.
Pro všechny, které videa zaujala a lákalo by je podílet se na vzniku podobných titulů, je tu dobrá zpráva. Bohemia Interactive má aktuálně otevřených několik pozic napříč svými týmy pro vhodné kandidáty. Jejich seznam je dostupný na stránkách studia.