Skip to main content

Za nákupy z PlayStation Store lze snadněji vrátit peníze

Pokud je hra vadná či jste ji předobjednali.

Načasování na 1. dubna se může zdát nešťastné, ale nejedná se o aprílový vtípek, nýbrž jen o to, že tento den začíná nový fiskální rok Sony, takže jde o vhodnou dobu pro takovou změnu.

Také se tím částečně odstraňuje jedna z výhod Steamu a digitálních PC verzí oproti nákupům PS4 her na PlayStation Store, kde dosud mohlo být vracení peněz poněkud komplikované.

Dle nové politiky platné pro americkou verzi obchodu, leč nelíšící se tolik v Evropě, můžete požáadat o vrácení peněz po nákupu na PlayStation Store do 14 dnů od jeho učinění, pokud jste si hru ještě nestihli stáhnout. Týká se to i předobjednávek budoucích her, které rovněž mohou být zrušeny, a to kdykoli od momentu objednávky až do momentu premiéry. Pak získáte peníze zpět do vaší peněženky na PS Store.

Pokud jste si už PS4 hru stáhli a hráli ji, pak máte nárok na vrácení v případě, je-li hra vadná či problémová. To znamená, pokud třeba způsobuje zaseknutí konzole či pokud hra padá. Z nedávné minulosti třeba příklad Anthem, které některým hráčům končilo na modré obrazovce.

Vracet bude Sony peníze i po nákupu Season Passu či DLC, ale jedině tehdy, pokud stihnete zaslat žádost do 14 dnů od nákupu a pokud jste ještě nezahájili download či nezačali zmíněný obsah streamovat do vašeho zařízení.

Česká pobočka Sony zatím detaily k fungování refundací oficiálně neoznámila.

Read this next