Za hustého sněžení nepřátelé oslepnou
Jsou počasí či denní doba v misích The Division předskriptované?
Snowdrop engine z blížící se taktické akce The Division od UbiSoftu nepřestává fascinovat. Díky němu a jeho částicovým efektům či možnostem destrukce bude Manhattan neustále něčím překvapovat, v misích za denního světla budete mít úplně jiný pocit než z toho samého v noci.
Počasí bude v praxi fungovat tak, že si můžete vybrat, jestli chcete určitou misi plnit ve dne, v noci, za jasného počasí nebo během sněhové vánice. Jinými slovy, můžete klidně se svým týmem počkat, než se setmí, pokud máte dojem, že to zvýší šance na úspěch. Tvůrci říkají, že uplatňují restrikce jen na těžkou neprostupnou mlhu, protože ta už se značně podepíše na vybalancování boje.
"Veškerá ostatní nastavení počasí se projeví na tom, jak budete hrát, když ovlivní úroveň viditelnosti nejen pro vás, ale i pro nepřátele. Jejich schopnosti detekovat vás se za mlhy a sněhu přirozeně sníží," uvedli pro Forbes.
Samotný sníh v ulicích prý nesníží rychlost vašeho pohybu, ale podepíše se na tom, jak čtete prostředí. Pokud tedy aplikujete "sniperský" přístup ke hře, vyplatí se zvážit, zda nepočkat na hustou chumelenici. A ta přijde kdy, ptáte se?
"Počasí se ve hře může změnit naprosto nepředvídatelně. Záleží to na našem matematickém algoritmu a je to kompletně dynamické," vysvětlují autoři na dotaz, jestli některé z misí budou mít pevně přednastavené určené počasí a denní dobu, za kterého se konají. Prý chtějí, aby vše působilo přirozeně, jako živoucí otevřený svět, takže na rozdíl od řady jiných her zde nebude počasí a denní doba pro danou misi předskriptovaná a můžete libovolně vyčkat na lepší podmínky k plnění.
The Division vyjde začátkem března pro PC, PS4 a X1 - více o něm v kompletním pokrytí, rezervujte na Alza.cz.