Za Ghost of Tsushima se stali ambasadory ostrova
Vyjádření vděku za popularizaci hrou.
Je to asi něco podobného jako u Maya Bay u thajského ostrova Phi Phi, který vděčí Leonardu de Capriovi za film Pláž. Nebo jako Bali, které by mělo postavit pomník Julii Roberts za popularizaci ve filmu Eat, Pray, Love z roku 2010.
Jakmile skončí pandemie, je nepochybné, že se spousta turistů a zvědavých hráčů vypraví na odlehlý ostrov Tsushima, aby tam hledali spojitosti mezi realitou a úspěšnou PlayStation 4 exkluzivitou Ghost of Tsushima.
Starosta města, které se nachází mezi Jižní Koreou a Japonskem, proto ocenil dva vývojáře ze studia Sucker Punch, aby jim tak poděkoval za odvedenou práci.
Ředitel vývojářů Nate Fox a kreativní šéf Jason Connell se stali permanentními ambasadory turismu ve skutečném městě Tsushima spadajícího pod prefekturu Nagasaki.
"Jsme jim vděční za to, že rozšiřovali jméno a historii Tsushima do celého světa tak překrásným způsobem," uvedl starosta.
Navíc prý bude spoupracovat se Sony, aby vytvořili novou kampaň cílenou na turisty, co čerpá ze hry, aby tak umožnili lidem dozvědět se více o minulosti ostrova a jeho klíčových pamětihodností.
"Ani spousta Japonců neví nic o dějinách z období Gen-k a globálně byla dříve Tsushima naprosto neznámá. Takže tvůrcům hry nelze než poděkovat za to, že vše odvyprávěli ve fenomenální grafice a hlubokým příběhem," dodal s tím, že teď se jim prý na radnici ozývají lidé z celého světa, kteří hráli akční adventuru na PS4.
Ceremoniál ke všemu výše vyřčenému proběhne na dálku, protože stále platí restrikce na cestování. Až však problémy s koronavirem pominou, zástupci samosprávy slíbili, že pozvou celé studio Sucker Punch na návštěvu ostrova, aby jim to náhodou nebylo líto, že smetanu slízlo jen vedení.