Za Dark Souls Remastered stojí zkušení borci
+ další dozvuky.
Ta samá redaktorka Kotaku, která ve čtvrtek dopoledne měla správné informace o nastávajícím oznámení Dark Souls Remastered (Alza.cz), nyní vyrukovala s pár dodatečnými informacemi.
O modernizaci hry pro všechny tři hlavní platformy (PC, PS4, X1) se stará polské studio QLOC, což by mělo být zárukou kvalitně odvedené práce. Jedná se o zkušené borce, kteří naposledy měli pod palcem PC verzi bojovky Injustice 2 pro Warner Bros (předtím mj. Dragons Dogma: Dark Arisen, Dead Rising HD, Ace Combat: Assault Horizon PC či Resident Evil 6).
Laura Kate Dale dále prozradila, že studio už na remasteru dělá téměř rok, takže prý rozhodně nejde o někoho, "kdo by byl osloven na poslední chvíli jen na udělání pár drobných změn". From Software jim prý pomáhají jen částečně, většina práce leží na QLOC. Verze pro Switch byla svěřena nějakému studiu v Číně.
Z jiných zdrojů jsme se pak dozvěděli více drobků o předělávce: běžet má na enginu Dark Souls 3, ale nebude obsahovat žádné s enginem související nové podklady či změny v boji (ten nakonec zůstane totožný). Na PC pojede až v nativním rozlišení 4K, zatímco na PS4/X1 v 1080p a 60fps (s možností upscalování na 4K).
Na přítomnost efekt HDR byste bohužel v PS4 Pro verzi čekali marně, konat se nebude. Multiplayer (pro těch až 6 hráčů) má být nově založen na dedikovaných serverech, nikoli na P2P připojení mezi účastníky jako v originálu. Bandai Namco také definitivně potvrdili, že cena Dark Souls Remastered nebude jakkoli zvýhodněna pro majitele originálu, jak se zdálo v pátek (to na oficiální stránce prý byla chyba).