Z Shadow of Mordor byla vyříznuta značná část obsahu
Ale nevšimli jste si toho.
Teď, půl roku po vydání a po pozitivním přijetí u recenzentů i na trhu, o tom už kreativní šéf může mluvit, aniž by to přineslo negativní body.
Z akční adventury Shadow of Mordor na motivy Pána prstenů (recenze) byla během vývoje odstraněna výrazná část obsahu. Odhalil to Michael de Plater z Monolithu pro GameSpot:
"Při preprodukci jsme špatně odhadli naše kapacity. Kvůli tomu byla hra na papíře ambicioznější, než jsme si mohli dovolit, a museli jsme proto hodně věcí vyškrtat, což dost bolelo."
Nejen že studio mrzel promrhaný čas, ale také si vyškrnutím přidělalo novou práci, protože muselo redesignovat zbylé části hry, např. rozlehlou divočinu nebo některé kreatury. V Shadow of Mordor původně mělo být více frakcí Uruků s různými ukazateli morálky a disciplíny, navíc ovlivňované každým velitelem a chováním Orků v boji i misích. Rozhraní prý v tu chvíli připomínalo spíš vánoční stromek.
Využijí se tedy vyříznuté pasáže v pokračování, které je už skoro jisté? Na to je prý ještě moc brzy.