Xboxový boss chce, aby Starfield byl hranější než Skyrim i Fallout
A World of Warcraft na více obrazovkách.
Není to úplně nesmělý cíl. Zvlášť když vezmete v potaz, že půjde o hru, která je konzolovou exkluzivitou Xboxu, díky čemuž budou chybět hráči na PS3 a PS4.
Ale Phil Spencer, šéf herní sekce v Microsoftu má velké ambice. Když se mu to samé povedlo na podzim u Halo Infinite a Forza Horizon 5, které mají nejvyšší (nejrychleji rostoucí) počet hráčů v daných sériích, proč vlastně ne i zde?
"Pokaždé, když s Toddem Howardem řešíme Starfield, zamýšlíme se nad tím, jak se ujistit, aby šlo o nejvíce hraný titul, který kdy studio Bethesdy vytvořilo?"
Xboxový boss to pronesl v rozhovoru s reportérem Axios, kterým je Stephen Totilo (ex-Kotaku).
Jinými slovy, rád by, aby listopadové sci-fi RPG bylo populárnější než Skyrim či Fallout. A díky okamžitému zařazení hry na Xbox Game Pass se mu to možná i povede, pokud by se počítali unikátní uživatelé a nikoli prodané kusy za plnou cenu.
Spencer má podobné cíle i s World of Warcraft, který teď má pod palcem po akvizici Activision Blizzard:
"Přeji si, aby měl za pět let více hráčů než nyní, a to se týká i Call of Duty či Candy Crush. Pokusíme se to zařídit tím, aby byly hry přístupné širšímu okruhu lidí".
Jestli to znamená konverzi legendárního MMORPG na konzole, to je ve hvězdách, to přímo neřekl, ale z jiných odpovědí v tom samém rozhovoru to jasně vyplývá.
Odvolal se na poslední díly Forzy a Halo, které jsou k dispozici na více obrazovkách než kdykoli dříve, a přes více obchodních modelů než kdysi.