Xboxoví hráči vyhrožují bojkotem Marvel's Avengers, tvůrci museli vysvětlovat
Kvůli Spider-Manovi a PlayStation exkluzivitám.
Nebylo to jen o týdenním náskoku aktuální bety na PS4. Bude to i o exkluzivní postavě Spider-Mana, za kterou si v ostatních verzích hry nezahrajete ani později. A poslední kapkou bylo včerejší doplnění, že na platformách Sony bude ještě speciální kosmetika, jako skiny, výzvy, emotes, kredity, oblečení pro předplatitele PS Plus atd. (časové exkluzivity).
Majitelům Xbox One proto došla trpělivost a sepsali na Redditu výzvu k bojkotu Marvel's Avengers, pro kterou hlasovalo přes 14 tisíc lidí.
"Nejde o nějaký brekot fanboyů. Nemohu si pomoci, ale mám pocit, že jsem prostě byl podveden. Nová hra Avengers není PS4 exkluzivitou, nýbrž standardní multiplatformní hrou, která je nám na Xbox One prodávána za stejnou plnou cenu, ale s méně obsahem, když tam není Spider-Man."
Autor bojkotu proto nabádá ostatní, aby zářijové Avengers nekupovali. Resp. aby hlasovali svými peněženkami a v rámci seberespektování nedovolili, aby s nimi bylo zacházeno jako se zákazníky druhé kategorie.
Co na to říká jeden z ředitelů studia Crystal Dynamics, Scot Amos? Vyjádřil se dnes pro ComicBook:
"Uvědomujeme si krásu Spider-Mana a vše, co znamená coby postava. Ale celé to je o vztahu mezi PlayStation a Marvelem. Právo volby, jaký vlastně pavoučí muž bude a kde se může objevit, je něčím, na co má Sony absolutní právo. My jsme ji kývli, že jde o něco, co na dané platformě můžeme podniknout".
Tvůrce hry doufá, že lidé časem pochopí, že jde o byznys až na prvním místě. Jinak prý platí, že Marvel's Avengers jsou hrou vytvořenou pro všechny. Hrou, kde si užijete s fantazií superhrdinů a jejich schopnostmi. Výčet postav se bude časem výrazně rozšiřovat, prý dostanete i postavy, u jakých byste to vůbec dopředu netipovali, stejně jako nové oblasti světa atd.
"Jsem velmi nadšen z toho, jaká budoucnost hru čeká na všech platformách. Za minulých pár dnů jsme oznámili hned dvě postavy, včetně Hawkeye, čekají nás světlé zítřky. Lidé by se neměli tolik upínat na jedinou věc, protože mají před sebou stovky hodin zábavy a mnoho let rozšiřování hry příběhem," uzavřel Amos.