Xbox Series S nezvládne raytracing v Devil May Cry 5 SE
+ na Xku navíc až později.
S tím, jak se blíží start nových konzolí, nevyhnutelně přicházejí i některé ne úplně radostné zprávy.
Třeba že slabší model nového Xboxu nezvládne rozjet raytracing ani v remasteru starší hry.
Oznámil to dnes Capcom na svém oficiálním Twitteru účtu:
"Devil May Cry 5 Special Edition na Xbox Series S nebude podporovat raytracing," přiznal tam.
Navíc do hry na výkonnějším Xbox Series X přibude tahle funkce přes Direct X ve 4K až někdy později formou patche. O raytracingu na PS5 zatím nepadlo ani slovo, takže lze předpokládat, že na ní bude šlapat od začátku, tzn. od půlky listopadu.
"Zatím stále jen škrábeme po povrchu schopností nových konzolí a nepochybujeme, že časem z nich naše týmy vymáčknou mnohem více," vysvětlil japonský výrobce.
Ty ostatní slíbené vlastnosti předělávky (viz tento článek by měly nadále platit.