Xbox One prý jde reklamovat i z oficiálně nepodporovaných zemí
Kladné body pro Microsoft?
Zdá se, že Microsoft má pochopení pro náruživé fanoušky her, kteří musejí mít doma každou existující konzoli a zároveň nejsou ochotni nebo schopni čekat zřejmě až do 3. čtvrtletí příštího roku, než v jejich zemi Xbox One oficiálně vyjde.
Podle zatím nepotvrzených zpráv je prý v servisním online středisku Microsoftu možné provést reklamaci Xbox One i tehdy, pokud se nenacházíte v jedné z 21 zemí, kde konzole koncem listopadu v první vlně vyšla. Jinými slovy, řeší to situace, pokud jste si ho pořídili někde na cestách, pak se vám porouchala a nechce se vám osobně jet zpět do zahraniční prodejny.
Dokládat to má vytípaný obrázek z rozhraní servisního centra, kde uživatel z Holandska, které zatím není podporovanou zemí stejně jako ČR, standardně vyřizuje reklamaci Kinectu u Xbox One - přímo v jeho jazyce a s cenou 0 eur. Pak se zřejmě konzole do servisního střediska v ČR.
Tato vstřícná politika ze strany Microsoftu by odpovídala i pozitivním dojmům, v nichž Martin Zavřel začátkem prosince referoval o docela bezproblémové možnosti používání dovezeného Xbox One z ČR, ačkoli ne vše se na jeho Xbox Live účtu přeneslo na novou konzoli (viz podcast-speciál).
Moc se také neví, že Microsoft nabízí možnost prodloužení záruky Xbox One na celkové tři roky. Někomu se stačí zaregistrovat a dostane ji, jiný za to musí zaplatit dodatečných 60 dolarů, tzv. Microsoft Complete (podobně jako třeba když si kupujete novou pračku a chcete si dopředu pojistit delší bezplatnou záruku). Což se po zkušenostech s Xbox 360 může jednou hodit, ačkoli u Xbox One tolik potíží kromě vrzající mechaniky nebo přehřívání zatím hlášeno není.