Xbox Live je používaný více na filmy než k hraní
V amerických domácnostech nahrazuje televizi.
Ve světle všech těch statistik, jak jsou hry zdaleka nejvýnosnějším odvětvím zábavního průmyslu, tato zpráva mnohé překvapí.
Xbox Live je totiž lidmi používán více k sledování televizních pořadů a filmů než pro hraní online her. V deníku LA Times to prohlásil šéf marketingu Xboxu, Yusuf Mehdi.
"Hodně lidí si nejprve pustí Xbox kvůli hraní, ale pak ho nechají dál běžet pro další typy zábavy. Domácnosti nyní tráví na Xbox Live průměrně 84 hodin měsíčně, což je meziroční nárůst o 30%," uvedl zástupce Microsoftu.
Je však potřeba dodat, že se mluví o amerických domácnostech, kde Xbox Live nabízí podstatně bohatší nabídku filmových a televizních služeb než v Evropě. Pro srovnání, průměrná domácnost sleduje televizi 150 hodin, čemuž se Xbox Live stále více přibližuje.
Všechno vyřčené krásně zapadá do pondělních spekulací o nové odlehčené konzoli Xbox Lite, která by prý měla stát jen 100 dolarů, konkurovat Apple TV a sloužit právě coby přístroj primárně určený k sledování filmů, pořadů, sportovních zápasů či seriálů (ale bez možnosti hrát na ní hry, jako na standardním X360).