Skip to main content

Xbox 360 neutáhne Torchlight 2

Zádrhel je v nárocích na paměť.

Tvůrci Torchlight 2 z Runic Games si teď musí sami sobě nadávat, jak nástupce tohoto úspěšného hack&slash RPG od začátku navrhli. Trochu se nechali unést, aniž by si naplno uvědomili hardwarová omezení výkonu Xboxu 360. Teď proto mohou stávající verzi hry vydat jen pro PC, ale už ne pro konzoli.

"Když je v Torchlight 2 na obrazovce moc nepřátel naráz, plynulost hry se znatelně zpomalí," řekl Eurogameru šéf tvůrců Max Schaefer. Důvodem není velikostní limit XBLA, jak se zpočátku myslelo, nýbrž paměťové omezení tohoto typu her.

Runic Games kvůli tomu nemohou udělat jednoduchou konverzi z PC jako u prvního dílu Torchlight. Dvojku musí výrazně překopat, aby vůbec na X360 běžela, což zabere spoustu času, protože mají v úmyslu předělat i ovládací rozhraní.

Read this next