WRC2 kombinuje arkádu a simulaci
Fandům simulátorů vstávají vlasy hrůzou.
"Závodní hry mohou být simulátorem, ale zároveň také zábavou." To řekl Davide Latina, komunikační manažer vývojářského studia Black Bean v rozhovoru pro server CVG.
Při vývoji hry podle jeho slov začínali od tvrdého simulátoru. "A pak jsme přidávali různé parametry, aby byla hra hratelná pro každého," říká. "Nejde tedy o arkádové závody, ve kterých si můžete vypnout nějaké pomocné funkce. Přistoupili jsme k té hře z úplně druhé strany - realitický jízdní model, který je i zábavný. Realismus a zábava totiž podle mého názoru mohou být pohromadě."
Hra by totiž podle jeho slov měla působit realisticky, ale nebude složitá nebo frustrující. Vymezují se také proti své velké konkurenci, DiRT 3. "Náš přístup je úplně jiný než jejich. DiRT je arkádová hra, která si hraje na rallye. Navíc, my jsme oficiální hrou WRC, takže máme veškerý obsah těchto závodů."