Skip to main content

World of Warcraft odřekly tři miliony předplatitelů

Activision to moc trápit nemusí.

Den po výsledcích EA se pochlubili svým hospodařením i Activision Blizzard.

Přestože listopadový datadisk Warlords of Draenor byl tím nejúspěšnějším ze všech, zvýšený počet předplatitelů World of Warcraft zase rychle klesl a to o 3 miliony lidí ke konci března. Nadále jich zůstává aktivních 7,1 milionu, kteří pořád platí 15 dolarů měsíčně.

Firmu to ale nemusí tak moc znepokojovat, protože už prý má náhradní dojné krávy: F2P kartičky Hearthstone s 30 miliony uživateli a také Diablo, o které je nyní velký zájem v Číně.

I díky 20 milionům hráčů Destiny měli Activision v minulém čtvrtletí rekordní tržby z digitálu, který tvoří 76 procent z celku. Hlavně díky DLC, Season Passům a mikrotransakcím v Call of Duty: Advanced Warfare.

Průměrný hráč Destiny s ním stráví tři hodiny denně a kupuje si hodně přídavků. Letos na podzim se má objevit dosud největší obsahové rozšíření tohoto univerza, které se bude týkat všech módů, vábí výrobce, a potvrzuje tak tím dřívější spekulace. Nadále platí plán s robustní DLC politikou pro tuto onlinovku, která prý na podzim zažije přísun úplně nových hráčů, což naznačuje tu PC verzi.

Do uzavřené bety Heroes of the Storm se prý přihlásilo 11 milionů lidí. Přesné datum uzavření trilogie StarCraft 2, Legacy of the Void, jsme se bohužel nedozvěděli, jen že to bude v aktuálním fiskálu Activision. V něm vsadí také na Tony Hawk Pro Skater 5 (termín do pár týdnů), Black Ops 3, návrat Guitar Hero či nové Skylanders.

Read this next