Watch Dogs v 11 minutách z nové příběhové mise
S kažým dalším videem čím dál větší šeď, zvlášť po GTA.
Vylézt s něčím takovým právě v době, kdy jsou všichni jak omámení z GTA 5, které nastavilo nové standardy pro interaktivní zábavu, to chce od UbiSoftu pořádný kus odvahy. Ano, po grafické stránce vypadá tato nová mise předvedená na Tokyo Game Show výrazně lépe než ty předešlé, zejména nasvícení scén, které je patrné i na pouhém snímání kamerou z obrazovky GameSpotem.
Ale hratelnostně to s každým dalším takovým videem začíná být čím dál větší nuda a šeď. I kvůli monotonní předvídatelné náplni, podobnosti s moderními pasážemi Assassina, občasné nerozeznatelnosti od srpnového Splinter Cell, principu dobývání centrál ctOS po mapě Chicaga jako u outpostů ve Far Cry či až "předesignované" myšlence celých Watch Dogs založených na hackování či odposlouchávání rostou hlasy o ztrátě víry v tuto hru či o zrušení předobjednávky.
O spoilery se vzhledem k japonským titulkům bát nemusíte. Aiden Pearce v této noční misi musí překonat vodu (s oproti GTA odpudivou hladinou) na člunu, schovat se za bednami generického překladiště před nepřáteli (s viditelnými obrysy i za překážkami), klasicky hacknout nejbližší kameru pro obhlédnutí příští situace na kolejích (postup je zjevně dopředu nalajnovaný), vyjet výtahem do vyššího patra jako v minulých úkolech, připlížit se k nehybnému protivníkovi tupě zírajícímu opačným směrem, odemknout zamčené dveře na dálku, absolvovat průměrnou cutscénu a pak se mezi odstavenými vagony prostřílet zpátky, během čehož háže výbušné granáty do patra a parťák ho jistí s odstřelovačkou na protější straně.
Co na náplň této mise Watch Dogs říkáte vy, jak moc vás zaujala?