Zajímavá statistika podílu jednotlivých verzí na prodejích Watch Dogs
Data za úvodní měsíc.
Když tahle hackerská městská akce koncem května vyšla, dokázala za úvodních 24 hodin udat 4 miliony kusů, na což měly vliv hlavně předobjednávky.
Za první měsíc na trhu UbiSoft hlásí přes osm milionů vyexpedovaných kusů Watch Dogs do distribuční sítě, tzn. nikoli prodaných koncovým zákazníkům. Pochlubil se tím na dnešní finanční konferenci.
Šlo vedle Trials Fusion o jeho nejúspěšnější hru za minulé čtvrtletí, v němž mu polovinu ze všech tržeb zajistily verze her pro PlayStation 4 a Xbox One. PS4 her za období od dubna do června prodal UbiSoft mnohem více (36% tržeb) než těch pro Xbox One (jen 17% tržeb), což o ledasčem vypovídá.
Jak se na tom podílely verze Watch Dogs pro jednotlivé platformy? To je velmi zajímavá statistika prozrazující data, jaké se běžně jindy nedozvídáme.
PC verze tvořila pouze 10-12% z prodaných kusů a z nich 70% bylo prodáno digitální cestou, což je velmi vysoký podíl. Oproti tomu na PS3 a X360 se digitálně prodalo jen 3-5 procent, na PS4/X1 mají digitální verze podíl též pouze okolo 10 procent.
Digitální verze si více kupovali Američané než Evropané, což je docela překvapivé vzhledem k rychlosti internetu na obou kontinentech. Důvodem může být to, že v Evropě bývají digitální verze za eura výrazně dražší než krabicovky (70 eur či 60 liber digitálka vs. 60 eur krabicovka).
PS4/X1/PC verze zařídily dvě třetiny prodejů Watch Dogs, zatímco PS3/X360 verze jen třetinu. To může být hodnotné sdělení pro ostatní výrobce, aby se už zbytečně s verzemi her pro staré konzole nezabývali.
U jiných her UbiSoftu byl poměr mezi krabicovkami a digitálními verzemi 50 ku 50 u Valiant Hearts, a 25% ku 75% u Child of Light. Francouzský vydavatel také slíbil, že již brzy oznámí tu novou Assassins Creed hru určenou pro PS3/X360, přezdívanou Comet, údajně zasazenou do Ameriky za templáře.