Watch_Dogs předvádějí misi v sestřihu + PREVIEW
Na next-genu bude foukat dynamický vítr a další detaily.
UbiSoft před pár dny v Paříži uspořádal novinářskou prezentaci Watch_Dogs, kde předvedl novou misi a rozpovídal se o různých herních principech této městské akce pro next-gen. Níže jsou záběry z hraní na nabušeném PC, jehož specifika prý odpovídají next-gen konzolím, ale je k němu připojen X360 gamepad. ČLÁNEK BYL AKTUALIZOVÁN O DALŚÍ INFORMACE.
Během infiltrace centrály organizace ctOS, která řídí veškeré městské systémy Chicaga budoucnosti a plní zde účel outpostů jako ve Far Cry 3, uvidíte nejprve plynulé a docela časté přechody do bezpečnostních kamer nad hlídaným dvorem pro omrknutí situace, o rozmístění stráží nebo o zranitelném bodu. Možnost tohoto pohledu z ptačí perspektivy napovídají nenápadné, nerušící "linky" v prostředí na způsob Anima z Assassins Creed, ale musíte být při šmírování z kamer opatrní, aby vás někdo nespatřil a nerozbil ji.
Po otevření si vrat hacknutým kódem (čemuž velmi nečinně přihlíží hlídač poblíž) si hrdina aktivuje mobilem na dálku výtah pro vyjetí na střechu a otevře si tam kryt, který se hodí při střelbě za zpomaleného režim Focus. To je zdejší obdoba bullet-time, využívaná spíš v příhodných situacích s interaktivním prostředím, než v přestřelkách. Následně využije přístupový bod Wi-Fi pro nabourání se do notebooku obyvatele dané budovy, který má doma na sedačce ženskou figurínu, která je nahlášena jako ztracená, což můžete jít vyřešit. Zároveň to byl příklad, že vždy nepůjde jen o řešení násilných zločinů.
Podívanou završuje vyhledávání potenciálních kriminálních aktivit na zalidněné ulici, což jsou organicky se vynořující vedlejší mise mimo vyprávění hlavní příběhové linie. Ve hře prý nikdy nezažijete dvakrát se opakující průběh takového přepadení. Při vylezení z přepadeného obchodu se zbraněmi - kde na pozadí běží televizní zprávy s vraždou, které jste chvíli předtím volitelně mohli zabránit - vás zkropí vizuálně krásný intenzivní slejvák. Načež kradete luxusní auto, což následuje honička s policií a schování se ji v garáži v přízemí budovy jako v GTA.
V komentovaném videu z CVG je ještě pár dalších herních situací, jako třeba návštěvu bazaru, kde lze tam prodat hodinky po nějaké vaší oběti. Redaktoři CVG prý také v Paříži viděli tech-demo větru na PS4, který bude vedle grafiky jedním z hlavních rozdílů oproti starým konzolím. Vítr v next-genu verzi má být dynamický a obfoukávat překážky (auta, apartmány) ve všech možných směrech a na křižovatkách se spojovat do jednoho větru, čímž dynamicky ovlivní poletování nepořádku na ulici, směr padání kapek deště či ohýbání větví stromů. Kdežto na méně výkonných PS3/X360 bude vítr předskriptovaný a foukat jen v několika předdefinovaných směrech, což se týká i odlišného zpracování vody (vlny na hladině řeky ovlivňují objekty ve vodě, vítr, denní doba či počasí) nebo několika úrovní realistické fyziky jinde ve hře.
V nextgen verzích také zažijeme větší pestrost postav, jejich souběžně se vyskytující počet a to samé se týká i aut. Pokud před někým na ulici vytáhnete zbraň, okamžitě vytočí 911 pro policii, přičemž tento jeho hovor můžete přerušit hacknutím. Nicméně taková základní náplň Watch_Dogs bude na starých konzolích shodná, protože jak tvůrci říkají, nechtějí o zážitek ochudit 30 milionů hráčů s old-genem a většina vývoje stejnak probíhala v minulých čtyřech letech na staré generaci (pod kódovým názvem Nexus, kdy jim vedení UbiSoftu zadalo "udělejte nějakou novou značku").
Chytrým telefonem ve hře sice nepůjde obyčejně volat, což je trochu divné, zato obsahuje různé aplikace. Třeba obdobu Spotify, ve které si označíte hudbu, která zrovna hraje ve vašem okolí, ta se vám posléze identifikuje a stáhne do mobilu, takže si ji lze pustit, kdykoli chcete. Dokonce tu bude i obdoba iTunes, kde si do mobilu můžete koupit nové hry a aplikace za herní měnu (nikoli za mikrotransakce, zdůraznil vývojář), jako třeba hry založené na augmentované realitě se střelbou okolojdoucích chodců. Těm můžete mobily nahackovat až tak daleko, že uvidíte jejich rozsáhlé konverzace v SMSkách nebo související lokace na mapě. Hackování je jinak rozděleno do dvou druhů: menší (vypnutí alarmu poblíž, skenování osob atd.) a větší (obtížnější přístup do datacenter ctOS).
Watch_Dogs vyjdou 22. listopadu letošního roku pro všechny platformy.
rezervovat na Xzone.
Znovu bylo potvrzeno, že singleplayer (zabere okolo 80 hodin při plnění všech vedlejšáků na 100%) a multiplayer Watch_Dogs se budou vzájemně plynule překrývat, když vývojáři hovoří o záměru zrušit dlouhá léta existující bariéry mezi těmito dvěma režimy. "Naším cílem je, abyste nepoznali, kdy provádíte interakci s umělou inteligencí a kdy s živým hráčem v onlinu. Provážeme totiž vaši hru s hrou někoho jiného, jehož akce tak budete moci sledovat kamerami v ulicích," vysvětlil tvůrce trend, kterému se moderně říká "propojený zážitek" a který má dominovat na next-gen konzolích. Demonstroval to na misi, kde hráč musel sledovat jiného hackera, ale až dodatečně zjistil, že vlastně šlo o živou osobu. Někdy to prý hráčům prozradí, že se jim do hry dostal někdo živý, jindy záměrně nikoliv. To prý interní testeři UbiSoftu velmi oceňují, když se takto zahrává s jejich předpoklady a nikdy nevíte, na čem jste. Ve hře bude i plnohodnotný standardní multiplayer, který je zatím utajen.