Skip to main content

Watch_Dogs nepohání engine Assassins Creed 3

A která verze hry je pro vývojáře tou hlavní?

Škarohlídi si z Watch_Dogs už od loňské E3 utahují nazýváním jich pouhým Assassinem z blízké budoucnosti. Že prý historický Boston jen nahradilo moderní Chicago a že většina základních herních mechanik jako lezení po budovách atd. je jak přes kopírák. Navíc hru kutí shodné studio a pomáhají mu další pobočky UbiSoftu rozprostřené po celém světě, stejně jako tomu bylo u AC3.

Technický ředitel UbiSoft Montreal proto vyrazil na Twitter, aby vše uvedl na pravou míru: "Watch_Dogs používají úplně nový engine nazvaný Disrupt, který jsme u nás vyvinuli speciálně pro tuto hru. Nejedná se o AnvilNext engine ze série Assassins Creed."

Jestli mu věřit, to záleží na každém a definitivně to ověříme až před Vánocemi například tím, pokud by ve Watch_Dogs byly stejné chyby jako v AC3.

Za pozornost určitě stojí vyjádření UbiSoftu, že Watch_Dogs se nyní vyvíjejí primárně na PC, z něj se to pak převedou na PlayStation 4 apod. Až potom se začnou zabývat rochozením (rozumějte ořezáním) na Xbox 360 a PlayStation 3, o což se už starají jiné týmy.

Čili změna oproti současné generaci: "Dosud se nejprve vyvinula X360 verze a pak se složitě převáděla na PS3, což nás vždy stálo spoustu času i peněz," přiznal šéf distributora Yves Guillemot.

Jak dodává, prý je možné, že na E3 ukáží dvě odlišné verze hry, jednu pro PS3/X360 a druhou pro PS4/PC/X720, která mají být mnohem pokročilejší nejen v grafice. Na nextgen titulech jinak už v UbiSoft Montreal dělají po dobu 2-3 let.

Read this next