Watch Dogs na Xbox One nebudou trpět zadrháváním
Plynulost či grafika?
Jelikož je všeobecně známo, že konzole od Microsoftu měla určité potíže s rozchozením některých náročných startovních her, všichni jsou zvědaví, jak na tom budou Watch Dogs. UbiSoft sice stále neřekl, v jakém rozlišení na Xbox One poběží, protože na tom stále pracuje (naposled se v březnu spekulovalo o 960p), ale něco přeci jen naznačil.
"Plynulost je pro hratelnost a ovládání velmi důležitá, jde o oblast, ve které nechceme činit žádné kompromisy," řekl pro GamingBolt senior producent Dominic Guay.
Jinými slovy, tvůrci upřednostňují hladký chod v 30 snímcích za vteřinu, bez jakýchkoli výkyvů, na všech konzolích, kvůli čemuž jsou klidně ochotni obětovat i vizuální kvalitu hry.
Watch Dogs na obou PS4 a X1 využijí shodné řešení pro post-proces antialiasing a na každý snímek aplikují SMAA filtr, aby zahladili zubaté hrany. Jak známo, na PC bude TXAA nebo jen na kartách od Nvidia temporal antialiasing - viz nedávné video o PC efektech níže (sledujte také úterní čtyři minuty z hraní).