Skip to main content

Watch Dogs na starých konzolích obětuje vodu

Bude na nich ošklivější.

Hlavní designér Watch Dogs se rozhovořil na téma, co museli obětovat, aby je rozběhli na staré generaci konzolí, tzn. na PS3 a X360. Sice zdůrazňuje, že se snaží o to, aby šlo co do mechanismů o stejnou hru jako na novějších platformách, ale připustil, že určité rozdíly nastanou.

"Voda je rozhodně tím, co na staré generaci není možné," řekl Danny Belanger pro GRTV. Patrně tím nemyslel, že by snad voda ve hře úplně chyběla, spíš hladina vodních kanálů v Chicagu nebude tak propracovaná, jak jsme to viděli v ukázkách.

S větším výkonem si jinak budou moci dovolit hlubší simulaci všeho, říká tvůrce z UbiSoftu: "Na ulicích v PS4/X1/PC verzích tak bude moci jezdit více automobilů, chodci budou pestřejší a bude jich více najednou." Dříve se mluvilo o větší simulaci větru, fyziky či efektů počasí.

Nedávné video o efektech z PS4 verze

Ráno jsme psali o Season Passu pro Watch Dogs.

Read this next