Warner Bros se odklání od singleplayerových AAA her, Hogwarts Legacy 2 má být živá služba
+ zdůvodnění, neúspěch Suicide Squad.
Od herního výrobce, jehož titulu se už prodalo 22 milionu kusů a šlo o nejvíce žádaný kousek minulého roku, byste toto prohlášení asi nečekali...
"Jenže herní trh je velmi nestálý, proměnlivý a nestabilní. Někdy máte hit jako Hogwarts Legacy, v jiném roce taková pecka chybí nebo něco je bohužel zklamáním, jako Suicide Squad v tomto čtvrtletí," vysvětluje JB Perrette, prezident globálního streamingu a hraní z Warner Bros Discovery.
Z toho důvodu přehodnotili svou strategii a do budoucna se chtějí orientovat jiným směrem než jen na AAA tituly pro konzole. Budou cílit na mobilní odbočky, Free-2-Play tituly a také hry coby živé služby, vše samozřejmě založené na jejich vlajkových značkách, mezi něž řadí Mortal Kombat, Game of Thrones, Harry Potter a DC.
Výslovně neřekli, že by definitivně skončili s velkými singleplayerovými hrami jako Batman: Arkham Knight, ale očividně nebudou jejich prioritou v příštích letech, což je určitě škoda.
Šéf vydavatele se zasnil, jak báječné by bylo vydat hru jako Hogwarts Legacy 2, která je živou službou, lidé v ní mohou žít a pracovat v neustále se měnícím virtuálním světě.
Bude to pro ně prý naprosto úžasné, když jim nějaký takový titul bude generovat "smysluplné a konzistentní příjmy" po několik fiskálních let, zatímco dosud měli spíš jen kousky, které prostě na konzole jednoho dne vyšly a tím se s nimi de facto skončilo.
Warner Bros dle svých slov mají strategický investický plán, který se projeví v letech 2025 až 2027, protože "tvorba her zabírá hodně času". Připomeňme, že ve studiu za Hogwarts Legacy se teď hledají grafici schopní pracovat s Unreal Engine 5, což mnohé vede k domněnkám o tom, co bude pohánět pokračování bestselleru (ten původní byl na Unreal Engine 4).