War Thunder dostane efekty GameWorks
A jsou hodně vidět.
Ruské Free-2-Play válčení hlásí výrazný upgrade. Studio Gajin se dohodlo na spolupráci s Nvidií na implementaci jejích technologií GameWorks do hry, která díky tomu bude mnohem hezčí a propracovanější, jak dokazují obrázky i srovnávací video:
Konkrétně War Thunder obohatí o novou možnost zničení velkých objektů, jako jsou části zdí nebo celé budovy, takže nepřítel se už pak nebude mít kde schovat a tanková bitva získá na dynamičnosti.
S technologií Waveworks od Nvidia ožijí veškeré vodní plochy ve hře, od realistických vln v oceánu, přes jezera až po řeky, na jejichž hladině dokonce poznáte, kterým směrem fouká vítr a jak je silný. Povrch vodní hladiny také bude mít nové interakce s ostatními objekty a hráči, což se pozitivně projeví na všech mapách - například když hydroplán přistane do vln rozbouřeného moře.
Fyzikálně založené renderovaní přidané do vlastního Dagor enginu zase zajistí, aby se v grafice správně interpretovalo různé nasvícení na jednotlivých objektech. Na stíhačce se bude prudké světlo odrážet jinak než na dřevě či skle. Cílem tvůrců je, aby se všechny vychytávky povedlo rozchodit v obou verzích War Thunder na PC i PS4, i na různých HW konfiguracích, včetně těch low-endových.