Vývojáři na Xbox One už budou mít plný přístup ke grafickému výkonu díky vypnutí Kinectu
Může se zvýšit rozlišení nebo grafické efekty.
To, že se Xbox One bude prodávat i bez Kinectu a u her jeho implementace nebude povinná, nezpůsobí jen nižší cenu konzole, ale také to výrazně pomůže samotným vývojářům.
Ti díky tomu získají stoprocentní přístup ke grafickému výkonu, který je již součástí posledního updatu vývojářského prostředí. Prozradil to také šéf vývoje pro Xbox, Kareem Choudhry.
"Vývojáři s novým updatem mají více možností jak využívat výkon Xbox One. Dříve bylo deset procent GPU rezervováno pro Kinect. Nyní pokud hry nechtějí využívat detekci skeletonu v Kinectu, mohou tuto rezervu využít na něco jiného."
Optimalizovali také celé systém, takže vývojáři mají skutečně přístup ke 100 procentům výkonu GPU.
Sám Kareem Choudhry prozradil, že úzce spolupracují s vývojáři, aby jim pomohli místo navíc využít a přímo zmiňuje Bungie pracujících na Destiny, kteří díky tomu mohou mít hru v rozlišení 1080p. Dále zmiňuje vývojáře pracující na Sunset Overdrive.